Δύο brands με κοινό πνεύμα ζωντάνιας και μοναδικότητας – η HUGO και η ιταλική premium denim-specialist REPLAY, συνεργάζονται αυτό το φθινόπωρο για να λανσάρουν μια capsule collection που δημιούργησαν από κοινού, αφιερωμένη στην αυτοέκφραση!
Συνδυάζοντας ένα mix κλασικού και σύγχρονου denim style, με ευκολοφόρετα jerseys, η συλλογή HUGO | Replay παρουσιάζει καθαρές και απλές γραμμές που σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να αντικατοπτρίζουν το προσωπικό στυλ του καθενός!
Μέρος της φετινής συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 – καθώς η HUGO ενισχύει την παρουσία της μέσω των denim συλλογών της – η πρωτότυπη συλλογή HUGO |Replay δημιουργήθηκε αποκλειστικά από πιστοποιημένα οργανικά βαμβακερά υφάσματα ενώ κάθε κομμάτι της φέρει μια χαρακτηριστική κόκκινη ετικέτα με τα λογότυπα και των δύο brands.
Για εκείνον, ένα κλασσικό denim jacket και ένα τζιν σε ίσια γραμμή, και ανοιχτόχρωμη, μέτρια ή σκουρόχρωμη απόχρωση, συνδυάζονται με overshirt πουκάμισο και matching jeans που προσδίδουν μια αισθητική όπου η υψηλή ραπτική συναντά την καθημερινότητα. Τέσσερα crew-neck T-Shirts δημιουργούν τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του HUGO | Replay logo, ενώ το line-up συμπληρώνουν ένα garment-dyed T-Shirt και ένα ταιριαστό hoodie του ίδιου χρώματος.
Για εκείνη, boy-fit τζιν σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς τόνους, και ένα άνετο, χαλαρό drop-shoulder T-Shirt, συνοδεύονται από ένα σύγχρονο cropped jacket με ακατέργαστο ξάκρισμα και balloon-fit jeans εδραιώνοντας ένα fashion statement που είναι αισθητό σε όλη την collection.
Οι TikTok creators, Oluwanifewa Agunbiade (@Itsjustnifee), Louis Powell (@youngmanpowell) και Isla Loba (@isla), πρωταγωνιστούν σε μια παιχνιδιάρικη καμπάνια, που επικεντρώνεται στα social-media, και γυρίστηκε στο Λονδίνο για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα της collection. Κάθε ένας από τους creators δείχνει πώς ενσωματώνει τα διαφορετικά HUGO | Replay outfits στην καθημερινότητά του, προσθέτοντας τη δική του πινελιά styling, αξεσουάρ και φυσικά…αυτοπεποίθηση!
Χρησιμοποιώντας το νέο rewind effect του ΤikTok με όνομα “Replay Your Day”, οι creators έρχονται να εμπνεύσουν το κοινό του TikTok, μέσα από το δημιουργικό τους περιεχόμενο, αναδεικνύοντας την ποικιλία των περιστάσεων όπου μπορεί να φορεθεί η νέα collection.
Όσο διαδίδονται τα νέα για τη συνεργασία, ένα νέο TikTok Challenge με hashtag #HUGOReplay θα δώσει σε όλους τους TikTokers πρόσβαση στο αποκλειστικό rewind effect, σε branded γραφικά και ήχους για το TikTok – μια πρόσκληση για να πειραματιστούν με φίλτρα και εφέ, με στόχο τη δημιουργία fresh TikTok Content με νέους συνδυασμούς denim style outfits.
HUGO | Replay collection: μια συλλογή που έχει σκοπό να ξεκλειδώσει την δημιουργικότητα του καθενός, συνδυάζοντας μοναδικά looks όπου η μόδα συναντά τη διασκέδαση, εστιάζοντας στις επιθυμίες των jeans’ fans!
Εσείς, πώς θα τα συνδυάσετε;
Η συλλογή HUGO | Replay είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Replay & online στο hugo.com και replayjeans.com.
#HUGOReplay
Replay and Fashion Box S.p.A.:
Η Fashion Box S.p.A. ιδρύθηκε το 1981 και είναι παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των τζιν. Ο ιταλικός όμιλος, με έδρα το Asolo, στην επαρχία του Τρεβίζο, δημιουργεί, προωθεί και διανέμει casual ρούχα, αξεσουάρ και υποδήματα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά με τα εμπορικά σήματα REPLAY, REPLAY&SONS και WE ARE REPLAY. Η Fashion Box είναι σήμερα παρούσα σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, σε συνολικά περισσότερες από 50 χώρες. Το δίκτυο χονδρικής διανομής περιλαμβάνει 4.000 καταστήματα, 124 καταστήματα single-brand και 213 corners και shop-in-shops. Οι εξαγωγές που αποτελούν το 90% του τζίρου.
HUGO και HUGO BOSS:
Η HUGO, η νεότερη από τις μάρκες HUGO BOSS, αντικατοπτρίζει την αυτοέκφραση και το αυθεντικό ντύσιμο. Με παγκόσμια παρουσία, πάντα περίεργη και μοναδικά εκφραστική προσέγγιση, η HUGO δημιουργεί ρούχα για όσους δείχνουν το δρόμο αντί να ακολουθούν και προασπίζοντας την ατομικότητα και το απεριόριστο στυλ. Η HUGO BOSS, που αποτελείται από τα δύο brands HUGO και BOSS, είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες που τοποθετούνται στο premium τμήμα της παγκόσμιας αγοράς ένδυσης. Ο όμιλος προσφέρει συλλογές σε 128 χώρες σε περίπου 6.800 σημεία πώλησης και διαδικτυακά σε 59 χώρες μέσω του hugoboss.com. Με περίπου 14.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, η εταιρεία, με έδρα το Metzingen της Γερμανίας, πραγματοποίησε πωλήσεις 2,8 δισεκατομμυρίων ευρώ το οικονομικό έτος 2021.
#HUGOReplay
REPLAYJEANS.COM
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/replaygreece/?hl=el
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ReplayGreece
YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/fbgreece
TIKTOK: https://www.tiktok.com/@replayjeans
PHOTOS: https://www.dropbox.com/sh/vmmax3tno0itnnz/AADpI9gRRzEWlw5GvsM76Xoqa?dl=0