Η ΘΡΥΛΙΚΗ REPLAY ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ ΙΤΑΛΟ-ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Replay_PSG low

30 Οκτωβρίου 2019 – Ξεκίνησε σήμερα επίσημα η συνεργασία της Replay  με τον διεθνούς φήμης ποδοσφαιρικό σύλλογο Paris Saint-Germain, σύμφωνα με την οποία η Replay θα είναι ο Επίσημος Προμηθευτής Denim του Συλλόγου για τις επόμενες 4 συνεχόμενες σεζόν.

Ο Σύλλογος και η εταιρία, μέσα από στενή συνεργασία, έχουν στόχο να κυκλοφορήσουν μοναδικές exclusive συλλογές που θα είναι διαθέσιμες από το 2020 μέσω του επίσημου δικτύου πωλήσεων της Paris Saint-Germain και μέσω του δικτύου λιανικής της Replay, αλλά και Online.

Ο CEO της Fashion Box SpA Matteo Sinigaglia, δήλωσε:” Με την οπτική ότι το ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές σπορ σε ολόκληρο τον κόσμο, με περισσότερους από 2,5 δις οπαδούς στις 5 ηπείρους, εστιάζουμε σε αυτήν την συνεργασία που θα μας βοηθήσει να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στον ποδοσφαιρικό κόσμο, ο οποίος στηρίζεται – όπως και η φιλοσοφία μας – στο πάθος. δήλωσε: Η Paris Saint – Germain είνα ένα σύμβολο νίκης μιας πόλης και μιας χώρας με την οποία νιώθουμε ιδιαίτερο δέσιμο και ταύτιση. Είναι μια ομάδα που σκαρφαλώνει προς την κορυφή με απίστευτη δυναμική, κάτι το οποίο μας εκφράζει και σαν φιλοσοφία. Μετά την ήδη πετυχημένη συνεργασία μας με τον Neymar Jr., ήταν το επόμενο βήμα να αναζητήσουμε συνεργασία με μια κορυφαία ομάδα – πρωτοπόρο, που αποτελείτεαι από ποδοσφαιρικά αστέρια 10 διαφορετικών εθνικοτήτων. “

 Ο Marc Armstrong, Διευθύνων Σύμβουλος της Paris SaintGermain, πρόσθεσε: “Είμαστε  ενθουσιασμένοι που υποδεχόμαστε την Replay στην οικογένεια της Paris Saint – Germain. Μοιραζόμαστε την ίδια φιλοσοφία και το όραμα να συνδέσουμε το όνομά μας με ένα νεανικό και στυλιστικά ενημερωμένο κοινό σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια η Paris Saint – Germain έγινε η επιτομή του sports style και ανυπομονούμε πραγματικά να συνεργαστούμε με την Replay για την δημιουργία πρωτότυπων προϊόντων για το φίλαθλο κοινό μας. “

 Αυτή η συνεργασία αναμένεται άκρως δημιουργική με στόχο να ξεπεράσει τα στενά σύνορα του παραδοσιακού marketing και να προσφέρει στο κοινό μια αληθινή εμπειρία που ενσωματώνει τις αξίες της ιταλικής Replay και της γαλλικής Paris Saint Germain.

Λίγα λόγια για την Paris SaintGermain

Η Paris Saint-Germain, ιδρύθηκε το 1970. Από τότε που η QSI αγόρασε το σύλλογο το 2011, η Paris Saint-Germain μετασχηματίστηκε ώστε σήμερα να καταλήξει  να είναι ένας από τους κορυφαίους ποδοσφαιρικούς συλλόγους. Ο Όμιλος έχει επανασυνδεθεί με το Παρίσι υπό τη φιλοσοφία της “μιας μοναδικής πόλης, μιας μοναδικής λέσχης”. Έχει κερδίσει 22 τρόπαια σε μόλις οκτώ χρόνια, για συνολικά 40 στην ιστορία του, γεγονός που τον καθιστά τον πιο επιτυχημένο ποδοσφαιρικό σύλλογο στη Γαλλία. Η Paris Saint-Germain έχει προσελκύσει πολλούς σπουδαίους παίκτες όπως ο Ronaldinho, ο Beckham, ο Ibrahimovic, και επί του παρόντος Neymar, Mbappé, Cavani, Thiago Silva και πολλοί άλλοι. Η διεθνής δημοτικότητα του συλλόγου δε σταματά ποτέ να αυξάνεται. Είναι πλέον ο ένας από τους πιο δημοφιλείς συλλόγους στον κόσμο, ο οποίος εξελίσσεται από το μηδέν σε μια κοινότητα πάνω από 73 εκατομμύρια οπαδούς κοινωνικών μέσων σε μόλις οκτώ χρόνια. Το 2018, άνοιξε διεθνή γραφεία στη Ντόχα, τη Νέα Υόρκη και τη Σιγκαπούρη. Περιλαμβάνει ποδόσφαιρο ανδρών, γυναικείο ποδόσφαιρο, χάντμπολ και ομάδες τζούντο – ενώ το 2016 έκανε την πρωτοποριακή κίνηση να ενσωματώσει μια ομάδα ηλεκτρονικών αθλημάτων. Η προσφορά προς την κοινωνία είναι θεμελιώδης αρχή  για το σύλλογο, ο οποίος έχει αυξήσει δραστικά την ικανότητά του  να αναπτύσσει ευρύτατα και αποτελεσματικά προγράμματα. Ένα από τα πολλά έργα του, το Red & Blue School επιτρέπει στο σύλλογο να προσφέρει βοήθεια σε νέους που το έχουν ανάγκη.